keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Hippi

Provinssi-rockista inspiroituneena selailin vähän lehtiä ja ravelrya. Ihan just ei sellaista ohjetta löytynyt kun halusin (ja olen vaan liian laiska suomentamaan), niinpä virkkasin taas "omasta päästä". Työkaveri tässä taannoin totesikin että: Sun päästä on aika moneksi. Eilen jämähdin katsomaan telkkarista elokuvaa ja sen aikana tuli virkattua tämä hippipipo valmiiksi. Ja pakkohan sitä oli vielä yöllä vähän kuvata. Ja ettei vaan uni tulisi niin piti vähän leikkiä puhelimen PhotoShop Expressillä.
Niin vaan musta tuli (taas) hippi.


Päivällä askartelin tytön kaverina rannekoruja. Tyttö haluskin sitten lahjoittaa korut mulle. Onneks tuli vähän reiluja niin mahtui mun käteen. Sopii hyvin pipon kanssa samaan tyyliin.



Arvaatteko kumman korun mä oon tehny?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti