lauantai 2. kesäkuuta 2012

Pikku pöllö ja tuore vihta

No nyt on luvassa joukko sumeita kuvia. Siis todella sumeita. Tämän päivän valmis kaveri on mun uus avaimenperä. Pöllö tietty. Oon nyt aivan hurahtanut niihin. Ja tämä oli tosi kiva tehdä. Taas tuollaiseen kinder-palloon tehty. Laitoin liimaa virkkauksen ja muovipallon väliin niin pysyy paremmin sisukset paikallaan.

Mies toi työpäivänsä päätteeksi tuliaisina ihan tuoreen vihdan. Ensimmäisen tälle kesälle. Kyllä se olikin paljon hellempi ja mukavampi kuin ne vanhat kuivat risut joilla on koko talvi vihdottu.


Uusi pöllöavaimenperä. Ja onko sillä tosiaan nokka noin vinossa kuin kuvassa näyttää?

Mitähän pöllön sisään voisi kätkeä?

Kaverukset. Lisäsin tuohon sammakkoonkin tänään avainlenkin.

Tästä taidosta olen tosi ylpeä. Että olen oppinut ihan ilman ohjetta virkkaamaan peilikuvat, jotka edes joten kuten muistuttavat toisiaan.

Ja sitten se vihta. <3

1 kommentti:

  1. Pöllön sisuksissa voi säilyttää vaikka euron kolikkoa kaupan kärryjä varten. Mulla ei oo koskaan kolikoita niihin ja joskus oon ottanu autokärryt vaikkei muksut oo mukana ollutkaan, niihin kun ei kolikkoa tarvita!

    VastaaPoista